Obchodní podmínky

Obchodní podmínky

k účasti na konferenci KTEM Group s.r.o.

I. Obecná ustanovení

1. Pořadatelem bezpečnostního meet upu (dále také „meet up“) je společnost KTEM Group s.r.o., Davidovičova 1675/6, Praha, kontaktní osoba: Michaela Pavlíková, e-mail: info@bopveskole.cz, telefon: 725 587 521

2. Meet up se koná  1. 11. 2023 od 8:00 do 17:00 v prostorách hotelu Grand v Čáslavi, nám. Jana Žižky z Trocnova 74/11, 286 01 Čáslav.

3. Vstup na meet up je povolen pouze účastníkům, kteří provedou před konáním meet upu registraci na webové stránce www.bopveskole.cz a uhradí registrační poplatek.


II. Registrace a registrační poplatek

1. Účastníci meet upu jsou povinni se na meet up registrovat prostřednictvím registračního formuláře na webových stránkách www.bopveskole.cz a uhradit registrační poplatek.

2. Registraci je nutné provést nejpozději 22. 10. 2023.

3. Účastník obdrží na emailovou adresu, kterou uvede při registraci fakturu. Fakturu je účastník povinen uhradit do data její splatnosti, tedy 23. 10. 2023.

5. Registrační poplatek pro jednoho účastníka, který se chce registrovat na meet up, je 499,- Kč (čtyři sta devadesát devět korun českých) při prezenční účasti na meet upu a 399,- Kč (tři sta devadesát devět korun českých) při online účasti. Registrační poplatek zahrnuje účast na meet upu, konferenční materiály, oběd formou rautu a občerstvení během přestávek.

7. Při příchodu na meet up obdrží účastníci jmenovku se svým jménem a názvem instituce, která je na meet up vyslala. Jmenovku jsou účastníci povinni nosit na viditelném místě. Jmenovka je nepřenosná, pokud nebylo před konáním meet upu dohodnuto s pořadatelem jinak.


III. Online účast na meet upu

1. Účastníci si při registraci mohou zvolit, zda se budou meet upu účastnit prezenčně nebo prostřednictvím online připojení.

2. Účastníci, kteří si zvolí online připojení (dále jen „online účastníci“), mohou při registraci uvést, že mají zájem o stream meet up, který jim bude zpřístupněn prostřednictvím platformy Teams.

3. Nejpozději 2 (dva) dny před konáním meet upu bude online účastníkům na emailovou adresu, kterou uvedli při registraci, zaslán unikátní odkaz na stream meet up. Online účastníci nejsou oprávnění tento odkaz předávat neoprávněným osobám a dále jej šířit.

4. Online účastníci budou mít možnost během streamu konference pokládat dotazy prostřednictvím chatu.

5. Online účastníci nemají nárok na občerstvení a konferenční materiál.


IV. Storno registrace a registračního poplatku

1. Účast na meet upu lze odřeknout nejpozději 21. 10. 2023 (včetně) a to písemnou formou zaslanou na e-mailovou adresu uvedenou v bodě 1, případně na adresu pořadatele. Registrační poplatek bude v tomto případě vrácen po odečtení stornopoplatku ve výši 50 % registračního poplatku. Účastník má právo za sebe v případě odřeknutí účasti na meet upu písemně nahlásit náhradníka. V tom případě se registrační poplatek nevrací a není účtován stornopoplatek. Od 22.10. 2023 již nelze v případě odřeknutí účasti na meet upu vrátit uhrazený registrační poplatek, ale účastník, který odřeknul svoji účast na meet upu, za sebe může nahlásit náhradníka.


V. Osobní údaje účastníků

1. Pro účely registrace účastníků, vyúčtování registračních poplatků, organizace a administrace meet upu pořadatel zpracovává osobní údaje účastníků.

2. Osobní údaje účastníků zpracovává pořadatel v nezbytně nutném rozsahu a po nezbytně nutnou dobu. Při zpracování osobních údajů účastníků se pořadatel řídí nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů), ve znění pozdějších předpisů a zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů.

3. Registrací účastník souhlasí s pořizováním fotodokumentace v průběhu meet upu a marketingovým účelům společnosti KTEM Group, s.r.o. Svůj souhlas může odvolat v den konání meet upu během prezence a přebírání jmenovky před zahájením meet upu.


VI. Závěrečná ustanovení

1. Dojde-li ke zrušení meet upu, vyrozumí o této skutečnosti pořadatel registrované účastníky meet upu prostřednictvím e-mailové zprávy. Účastníkům, kteří již uhradili registrační poplatek, bude registrační poplatek v plné výši vrácen na účet, ze kterého jej pořadatel obdržel.

2. V prostorách meet upu není účastníkům dovoleno realizovat jakékoliv obchodní aktivity, pokud nebylo před zahájením meet upu dohodnuto jinak.


V Čáslavi  22. 8. 2023